vineri, 14 iunie 2013

Info’ de la Dom’ Decan, asta/n cazu’n care pruncuţu meu se hotărăşte să nu mai fută buhaiu, că îi scump mălaiu ‘===



Congratulations!
cacat.com :) de la sine subinteles
is a Premium Domain Name and is available for $5,600.00*
Need help? Call us 24/7 at (480) 366-3343



Congratulations!
intserv.com +++ eu as merge pe
1 intuitive and free servitute ca tag line, şi bineînţeles că din persp. unui veteran al maşinaţiunilor întortocheate legislative, Eu aş vedea-o ca pe o firmă de avocatură online care să se ocupe strict de furnizarea de informaţii legislative de valoare, adevăr şi interpretare totalmente neechivocă, cu pachete de consultanţă price-range targeted, în fine, pune+ţi+l şi Voi Doi pe Cristi să mai abereze un pic pe marginea subiectului. Are nevoie de şuturi în curtea şcolii =). Dar lasat-i-o-pe Coco afara din ecuatie pana cand cred Eu. Respect
is at auction through Go Daddy Auctions®
Minimum Offer: $785.00 | Auction Ends: 4/18/2013 11:55:00 AM PDT
Need help? Call us 24/7 at 480-505-8892!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu